Goede resultaten na tevredenheidsonderzoek

18-06-2015

Wij streven naar een continue verbetering van onze dienstverlening. Om in kaart te kunnen brengen wat belangrijk is voor onze klanten & partners, houden wij regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek.

 

Op 12 mei hebben we een enquête verstuurd naar klanten die gebruik maken van ons afroepsysteem. Specifiek voor de enquête gaat het om afroepen van Breedplaatvloeren in de periode van 1 januari tot en met 30 april.

 

 

De vragen in het onderzoek hadden betrekking op de afroep, levering en kwaliteit van onze Breedplaatvloeren. Maar liefst 25% van de uitgenodigde relaties heeft deelgenomen aan het onderzoek, waarvoor dank.

 

In deze grafiek zijn de rapportcijfers weergegeven. Met een gemiddelde van een 7,9 zijn wij zeer zeker tevreden, maar zien ook nog ruimte voor verbetering. Immers stilstand is achteruitgang.

 

Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel en zijn ook blij met de bruikbare meningen en verbeterpunten. Wij gaan er volop mee aan slag, zodat we u nog beter van dienst kunnen zijn!